Summering av dagen

Nyss hemkommen och barnen är i säng.
Dagen kan summeras så här:

Mycket intressant och mycket som satte igång mina tankar och funderingar.
Vissa diskussioner får en att tänka till och vissa får en att sucka.
Men i det hela var det en mycket givande dag som fick mig att inse att det jag har ska jag vårda, och vårda ömt.

När man sitter och tänker till om ens eget liv och det man har varit med om får man sig en tankeställare.

Överlag och i de flesta fall är man nöjd men man vill alltid ha mer av det ena eller andra.
Varför är det så?

Varför kan vi människor inte vara nöjda med det vi har?

Kvällens visdoms ord:


"Gräset är INTE grönare på andra sidan"



Go´ kväll och sov gott :)



Kommentarer
Postat av: Simon

Shit. Haha, ja ska fan bli prenumerant på din blogg, faan ja visste inte du va så jäkla filosofisk.. kanske ska slå dig en signal o prata om livet o kvinnor.. :)



Ha d bäst! haha vi ses när vi ses igen

2008-10-20 @ 00:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0