Världens finaste klänning....

har jag hittat!

Jag har blivit bjuden på förlovning den 20:e december och i dag var jag och letade i stan efter jobbet.
Behövde inte gå långt. Karen Millen på biblioteksgatan är en av mina favorit affärer och självklart hittade jag min dröm klänning :)
Tro det eller ej, liknande klänning har jag ritat flera gånger på prinsessor som jag har ritat till mina flickor.
Det är med andra ord min drömklänning  PÅ RIKTIGT!!!!!!!!! 

Satin gownExtravagant bowExtravagant bow clutch

Japp, jag hittade även skor och aftonväska!

Snygga, eller hur?

Nu är det bara att boka in frisören och make-up tid och jag är redo att festa!!


Kramar till er och sköt om er:)


Kommentarer
Postat av: Karin

på väg ut på kontoret:)

2008-11-25 @ 22:31:09
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Karin

på väg ut på varvsholmen:)

2008-11-25 @ 22:35:40
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0