Usch....!

Min hårddisk kraschade för ett tag sedan och eftersom jag kände att jag hade så mycket att göra både på jobbet och privat bad jag om hjälp. Mitt första misstag. Jag gillar när det händer saker. Och den person som skulle hjälpa mig med datorn var en av de segaste personerna som jag mött. Och då ska ni veta att jag har mött en himla massor med människor...
Nåja, efter att i princip sagt åt honom hur han skulle gå tillväga och hur han skulle lösa allting blev allting inte korrekt i alla fall utan nu har jag fått sitta hela eftermiddagen i kontakt med support som skickat mig nya filer och nya säkerhetskopior, som inte går att läsa in i bokföringsprogrammet. Usch igen.
Hela eftermiddagen har gått rakt ner i avloppet känner jag. Det känns inte bra och då ska ni veta att det krävs mycket för att få mig på dåligt humör.....
Nåja, och självklart har supporten stängt kl. 17.00 eftersom det är företagskunder de hjälper främst. Hallå!
Tror de att enskilda företagare jobbar åtta till fem bara? Hallå,kom ut i verkligheten,,,,,

Hmmm, det ska i alla fall bli gottt med biff och pommes frites och bearnaise sås. Det lär nog slinka ner ett par glas rött vin och då, då kommer jag att vara på mitt positiva humör igen ;)





Eller vad tror ni?

Dagens ordspråk:

"Det är en dag imorgon också"

Kramar och sköt om er ;)


Kommentarer
Postat av: Karin

det lät väldigt gott!

2008-11-25 @ 09:23:20
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Louise

Hej!

Nu är svaren uppe från min lilla frågestund!

Titta in vettja! :)





Puss!

2008-11-25 @ 16:22:42
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0