Ja, då var det tisdag igen...

och veckan kommer säkert att gå lika fort som alla andra veckor. Har ni tänkt på att tiden går så fort nu för tiden? Eller är det bara jag som känner så?
Varje dag har jag något möte eller kurs och allt detta efter jobbet. *och jag gillar det :)

Jag är nog en sådan männsika som gillar när jag har mycket på gång. Har alltid varit en som gillar fart och fläkt och ser hellre att jag har för mycket att göra än för lite. Jag försöker samtidigt att finna en balans mellan allt runt omkring mig. Att ställa upp i olika möten är utveckling, att gå kurser är utveckling, att träffa nya människor eller gamla bekanta i nya situationer är utveckling. Tänk att allt man går igenom i livet faktiskt är utveckling. Och vem vill inte utvecklas?

Att jag har mycket att göra innebär inte att jag inte stannar upp och andas ut. Jag försöka leva som jag lär :)





Jag planerar inte in för mycket men samtidigt ser jag till att jag har tillräckligt för att stimulera min kropp och min själ. En del av den personliga utvecklingen är just stimulans och det finns flera sätt. Jag tänker inte förespråka ett visst sätt utan jag tycker att männsikor är olika och vad som funkar för mig funkar kanske inte för dig, så hitta sätt att stimulera din kropp och din själ och följ dem. Pröva dig fram och ta reda på vad som får dig på rätt väg. Det betyder inte att allt kommer att vara roligt längs vägen, men jag lovar dig att så länge det innebär utveklcing för dig personligen så är det värt det.

Det finns ingen ände på vägen och du kommer bara att vilja ha mer och mer....

Vad tror ni? Klarar ni av det?
Kramar och natti, natti.......

Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Sv; vad härligt!

min dag har varit okej.. lite tråkigt å plugga idag bara,.. men det funkar..

2008-11-18 @ 19:30:47
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Matilda

snygg blogg =) !!

xoxo Matilda

2008-11-19 @ 17:56:41
Postat av: Mama K

Sv:

Tack Matilda.

Alltid kul med respons.

Kram!

2008-11-19 @ 20:03:40
URL: http://mamak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0