Ja, då är helgen snart över...

Det har varit full rulle hela helgen och det känns som om att jag är i behov av ett par dagar till för att hinna med allt som jag måste göra. Min svärmor kommer på besök från Syrien i nästa vecka och jag har inte ens hunnit julpynta klart, eller ens hittat kläder till oss i familjen att ha på sig på juldagen...
Nåja, som jag alltid säger: det ordnar sig :)

Har ångrat mig lite när det gäller känningen som jag ska ha till förlovningen den 20:e, ni vet den där underbart fina från Karen Millen? Men jag är nästan säker op att det blir något därifrpn men kanske inte just den jag tänkte på i första hand.
Vi får se, har faktiskt även hittat klänningar som är helt otroliga på OASIS. Det visar sig vilken klänning det blir.

Jag är så glad och förväntansfull inför flytten!!!
Har redan börjat snegla på tapeter, på inredning och ta till mig lite inredningstips.
14205

Jag funderar på att måla schabloner i flickornas rum och sonen får i princip göra vad han vill med sitt rum.

Kommer att skriva lite om vad och hur jag planerar att göra och det ska bli roligt och en stor utmaning.


Dagens ordspråk:

"Se bakom väggen"

KRAMAR!!!
Kram kram :)


Kommentarer
Postat av: nina

lycka till med målningen, det kommer säkert att bli fin!

2009-03-18 @ 20:59:42
URL: http://hegazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0